Veelgestelde vragen

Hieronder staan de vragen die de meeste klanten wilden weten.

Zijn jullie ook een winkel?

Nee, wij zijn een webshop met een magazijn.

Is het mogelijk om producten te kopen bij jullie magazijn?

Ja, wel zouden wij het fijn vinden als u van te voren belt of mailt om een afspraak te maken. 

Hoe komt het dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Hoogstwaarschijnlijk is de bevestigingsmail als 'spam' aangezien en staat de bevestigingsmail in je 'spambox' of bij 'ongewenste email'. Dit kan gebeuren als spamfilters van je provider zodanig staan ingesteld dat de bevestigingmail als 'spam' wordt beschouwd. Of als je gebruik maakt van 'hotmail', 'yahoo', 'gmail' of andere soortgelijke (gratis) providers is de kans groot dat de bevestigingsmail als 'spam' wordt aangezien.

Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Je weet zeker dat je je emailadres goed hebt ingetypt maar je hebt geen bevestigingsmail ontvangen, stuur dan een mailtje naar info@satellietzaak.nl met als onderwerp ‘Bevestigingsmail niet ontvangen‘. Vermeld je naam en wat je besteld hebt dan zorgen wij ervoor dat je alsnog je mail ontvangt.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, hiervoor geldt wel een andere tarief voor verzendkosten. Zie voor meer informatie over de tarieven naar het buitenland: Betaling & Levering

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Het is raadzaam om hiervoor zo snel mogelijk  contact op te nemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder! Heb je ervoor gekozen je bestelling in de winkel af te halen, neem dan telefonisch contact op met ons.

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

De Track and Trace service van PostNL, zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een code, deze code voer je in op de Track and Trace pagina van PostNL. Vervolgens zie je de actuele status van je verzonden pakket.

Ik heb een klacht

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).